tisdag 17 januari 2012

Dag 3 - Mina bästa vänner

Adisa - har jag känt sen förskolan kan jag tänka mig, Brukade umgås i lågstadiet, man umgicks typ med alla då :P Adisa är väldigt rolig, hennes skämt av toppklass!! Hon är också förståndig, smart, snäll, snygg och juste sa jag det, väldigt rolig!!!



Natasha - Vi gick på klarinett tillsammans i låg-mellanstadiet. Natasha och jag var väldigt duktiga. Iallafall i sjuan började jag vara med henne. Hon har väldigt bra humor är också väldigt förståndig. Som olle sa spontan. Det är alltid väldigt roligt att vara i Stockholm tillsammans med henne :) 





Olivia - Har jag också typ känt sen vi gick i förskolan. Sen har vår vänskap bara vuxit, blivit större med tiden!! Hon är iallafall en person som gjort att jag lyssnar på den musik jag gör idag och gjort så att jag tycker och tänker som jag gör idag, skulle jag tro, till en viss del iaf :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar