fredag 13 januari 2012

♥ Dag 1 – Presentera mig själv

Då var det min tur att presentera mig själv..

Hej, jag heter Olivia Lundberg men kallas för olle ibland :( Jag är trevligt ( oftast), smart ( oftast) och stark ( ljuger) på ett sätt som brukar imponera på folk .Jag har en mamma som heter Annelie och en pappa som heter Roger och en bror som heter Kristoffer och en syster som heter Lisa.  Jag går på Samhällslinjen på GKC , med inriktning Ekonomi. Jag är rätt så duktig i skolan. På min fritid dansar jag balett på onsdagar med min vän Amanda. Har också ett gruppträningskort på Töllstorp så jag kan vara med på vilka pass jag vill och jag brukar gå på spinning, X-fit och lite annat när jag känner för det! Det enda jag gör när jag är hemma är typ sitta vid datorn eller sova. Gör jag inte det så sitter jag vid datan OCH sover istället! :)




Jag älskar äta godis och vara på liseberg eller åka  karuseller överhuvudtaget! bästa saker jag vet :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar