fredag 13 januari 2012

Dag 1- Presentera mig själv

Hejsan jag heter Natasha Sjöberg och är snart 18 år, jag går det naturvetenskapliga programmet i Gnosjö där jag bor. Jag bor hemma med min far Sten, min mor Ingrid och min jobbiga lillebror Nils men han kallas Nisse.
Jag gillar titta ishockey och mitt favoritlag är Hv71 på min fritid brukar jag mest vara med mina vänner.
Amanda och Olivia brukar kalla mig Natte men det brukar inte vara så populärt bland andra (vilket är skönt) När jag blir stor vill jag bli som mina idoler Amanda och Olivia men mest Amanda för jag tycker hon är väldigt cool.
Jag gillar att ha roligt och göra spontana saker och så skrattar jag endel speciellt när jag hänger med min granne Rebecca. Jag kan också bli arg och då brukar elektronik saker oftast gå sönder och hamna i soptunnan.
åsnan blev ersatt av en häst
Varje sommar åker jag till high chaparall för att hälsa på min vän åsnan och för att åka det läskiga tåget :)
Jag har också varit med om några coola saker som när jag en gång va på konsert med Mohombi så fick jag en puss av han under konserten, sen en gång skrev Jacob Markstöm till mig men jag fick panik och vågade ej att svara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar