söndag 15 januari 2012

Dag 3 – Min bästavän

Jag har ju då haft turen att ha mer än en bästavän :') först o främst har jag ju mina änglar Amanda o Olivia som jag lärde känna när jag gick i sjuan (amme hade precis blivit tonåring(hon var bara tolv när vi började sjuan)) Första gången vi vara så skulle vi ner och köpa glass tsm det gick sådär för min egen del då jag råkade köpa en Loka ist. Och nu fyra år senare är vi i princip varje helg och under dessa fyra åren har vi hunnit med väldigt mycket, fast det känns som att vi bara sitter o tittar på film och äter gucamole. Om vi inte hinner haffa oss ngr män innan vi är 50 ska vi gifta oss tsm och adoptera fyra barn (tre pojkar o en flicka) från japan. 



Sen har jag Becca med som också är min bästavän henne träffade jag när jag va tre år och vi har varit vänner ända sen då det roliga är eller kanske mer konstiga är att jag tror ALDRIG vi har bråkat (förutom hur lång rast vi hade troligtvis bara becca som fattar) När man är med becca så skrattar man nästan alltid, tycker ibland lite synd om folk som måste vara med oss :')

Sen har jag två bästavänner till, Matilda som jag skriver om ngn annan gång och Anna-Maria :)

1 kommentar: