söndag 15 januari 2012

Dag 1 - Presentera mig själv

Hallååå!!!
Jag heter Amanda Johansson! Bor i Gnosjö, har alltid gjort :( Bor tillsammans med Maria, Kai, Sebbe och två hundar, Tova & Steffi!! Har också två bröder till Rikard (äldst), John (mellerst) men de bor inte hemma. Mina bästa vänner är Adisa, Natasha, Olivia <---- Dessa tre beundrar jag enormt mycket:* !!!!! Förresten har jag kommit på vilka människor jag beundrar och gillar :D Människor som verkligen gillar saker och inte bryr sig vad ngn annan säger. Asså jag kan inte förklara saker bra men såndana människor är guld värda :D Juste ja går samhäll samhäll linjen på GKC. 



                                                                                                                                                    

Hatar solglasögon för att jag inte passar i det, inte alls lika bra som min vän Natasha!!Älskar musik, jag önskar jag var en musikalisk talang :D Går på balett, har gått på fotboll. Gillar att kolla på skidskytte! Folk säger att jag är rädd för kroppskontakt,vilket jag delvis är men       egentligen inte, helt okej att krama folk, men hålla handen varannat finger funkar inte.... obehagligt!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar