måndag 16 januari 2012

♥ Dag 3 – Min bästa vänner

Jag har 3 bästa vänner :-D 

ADISA - Min första vän jag fick och jag hittade henne en dag när jag var ute på min trädgård när jag var typ 3 år! :-D Gått i samma klass hela livet , väldigt kul!  hahah kul träna med henne med, för hon sjunger ALLTID! hon kan vara fem meter framför och ändå hör man henne fast de är hög musik... pinig tjej.. gillar westlife och boybands från 90-talet osv. Känns sådär... ;)



AMANDA- Lilla kära Amanda har jag gått i samma klass med sen förskolan , men blev bra vän med henne i sexan tror jag haha ! Min bästa vän och hennes bästa vän blev vänner och då var vi " tvugna" bli vänner hehe ...  Men Amme / Amz / Amzi /retard/ Humledödaren/ Amantii är en kul person men hon bråkar med mig väldigt ofta! :/ ofta bråk för hon har ofta fel och har dålig smak på killar hehe ;)


 vi ser alltid smarta ut med denna inställningen på camen :-D


NATASHA - gick på dagis tillsammans lärde känna henne där och då var hon en liten fuskare som fuskade på UNO osv. haha sen lärde vi känna henne i sjuan och hon är en kul person med kul humor. Kul vara med henne för hon är spontan :-D  Natte, vi ska snart ut på vanhedning hoppas jag ? :-D Har haft ett x antal bråk med henne om lampan ska vara på eller av hahah ! 


Hehe vår vänskap på topp i Italien... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar