torsdag 14 juli 2011

mamma blivit blogg-skadad!


hmm gjorde en sak idag jag verkligen inte tänkt att säga på bloggen ( var ute och vandrade, det är inte sånt man säger till någon precis )men mamma tyckte tvärtom

Mamma: Nu ställer sej alla fint så jag kan ta en bild som Olivia ska blogga om sen! ( sen står hon drömmande och fantiserar hon ihop ett blogg-inlägg) -" ja, idag har jag och min familj varit ute och vandrat ( kollar hon upp hur långt vi vandrat på en skylt) ja över en mil...( och babblar på och fortsätter fantiserar ett blogg-inlägg)

Jag: Men mamma , det här har jag verkligen inte tänkt att blogga om...

Mamma:  Jodå...( och fortsätter fantisera ihop ett blogginlägg...)


mm hahah asså sick, mamma fått blogg-sjukan! behöver jag ens säga att jag INTE kommer lägga in en bild på mej när jag har en megaful stor ryggsäck med sådana där knäppen där fram? det pinsamma var att varje gång vi mötte någon låtsades jag vara tysk ! precis som om det skulle vara en ursäkt för att klä sig fult och vara en sån som vandrar på mossen? haha fast det är det ju typ..


heheh kom och tänka på denna bilden haha den är ganska kul haha ! Classy squirrel... wierd inlägg som jag troligtvis kommer ta bort imorgon och tänka wtf bloggade jag om detta för och inte ens fatta själv vad jag bloggat om... jag har varit utan vänner för länge nu... FML!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar