måndag 11 juli 2011

Hallå allihop! har inte orkat blogga för jag varit sjuk och har bara hunnit med att titta igenom hela oth!!
Just nu sitter jag i köket o väntar på att vi ska ut o äta middag imon ska jag shoppa och skriva vykort(haha det går apdåligt med vykort skrivandet(tänkte att det skulle va fint om jag målade en bild på olivias vykort men det slutade med att jag förstörde hela vykortet)asså vafan ska man skriva på kortet? ;o har till o med googlat hur man skriver vykort det hjälpte dock inte så mkt fick bara reda på att 2 av 10 ljuger på sina vykort) 
annars så är allt som vanligt här (suuuger asmkt) längtar som as att få komma hem t sverige o äta god mat!! aja...jag undrar vad som har hänt med alla åsnor inte sett en på flera dagar nu ;o 

hihihi denna bilden tkr jag e lite småkul :') o jag längtar också asmkt t sthlm o jag kom på att förra gången åt vi aldrig frukost ute så det måste vi göra denna gången!!!
HEEEJDÅÅÅ!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar