torsdag 21 juli 2011

Det bästa med musik är när

det går as bra för artisten man älskar - som te.x när Tyler, The Creator vid 20 årsåldern redan har checkat ett av ett av sina livsmål, han är f nominerad till VMA, jag kommer se honom på svensk tv, shit vad coolt alltså. Snälla, rösta Best New Artist och Music Video of the Year Om ni inte gillar kackerlackor och folk som hänger sig kolla inte på videon, men de första sekunderna är helt sick......

Ett av Beyoncés album är olles :D

det andra är när man sitter och väntar på postbilen och ser den lämna några tråkiga reklamblad i postlådan och åka vidare, man springer ut och hämtar dom och sen in, man kollar ut genom fönstret lite sorgset och tänker jag kommer inte få albumen för ens jag kommer hem, samtidigt backar postbilen tillbaka och lämnar en brun kartong i postlådan och det visar sig vara albumen man beställde :D:D
Shit jag har nu 9 seriösa album, räknar inte med såna man köpte när man var liten, och ja jag sitter i morgonrock pinsamt och jag ska åka till Stockholm klockan 1 shit!!!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar