måndag 18 juli 2011

10 saker ni inte visste om oss

  1. Vi var " effektiva" i Milano.
  2. Amme och jag ( olivia ) bråkar flera gånger varje dag.
  3. Natte och jag (olivia) bråkar några gånger då och då. Mest och lampan ska vara tänd eller släckt.
  4. Natasha är konstigast! 
  5. Jag är bäst på välja bio-platser .
  6. Amme var en gång ensam på t-centralen
  7. Vi har sjukt mycket insiders-skämt på bloggen. ni läsare fattar nog inte mkt hehehe
  8. över 2000 människor från hela världen följde mej och natasha på en liveshow på ustream förra sommaren haha det var kul
  9. Jag (olivia ) sjunger tydligen sämst av oss! Jag håller inte med!
  10. hahahah i vintras blev vi upptäckta när vi åkte snowracer ahahh så hade vi tillochmed knytit fast snowracern i termobyxorna haha vi såg för löjliga ut och när vi såg dem sprang vi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar