lördag 11 juni 2011

Pics som aldrig riktigt kom till bloggen!

Första gången Amme cyklade detta året, då tyckte vi att det verkligen var vår och vi var lyckliga :D











 stretchin a lil bit inför streetdancen
haha softar i ammes soffa som vanligt! 

undra hur många gånger vi spelat kort  och sovit där hah

när Natasha ville äta bulle med dipp! mmm jag vet: uuueew! 

bioooo! åååh det var längesen, måste på bio snart igen ! vill se hangover 2 :-D


försökte ta smygfoto på Hippo men hon hann ut ur bilden haha hon är kul

Natasha kände sig som lil wayne kommer jag ihåg så har typ6 bilder med den posen

Amme och jag bjudde natte och Adde på mat :)

Natte står och pekar på sin gröna/guldiga/beiga/gråa eller asså ingen vet vilken färg de är . På pappret är den brun enligt Natte

Hats! 

In värnamo!

Niceee!

Natte somnar ofta :-D

Jag och Amme on the way till Dansuppvisning :)

hahah så snyggt! det var fredagen den 13 i regnet! 100 meter senare trillade jag :(

Chillin in the sofa

haha Stackars Carlos hah, vi  skulle rensa hans bur så först la vi han i en konservburk sedan i en vas.. 


We were funkionärer på skolvarvet :) 

såg ut som en tattare den dagen.. asså grå munktröja med en skinjacka blir så fult 

hahah tycker cajsa ser rolig ut 


asså serriöst älskar jag ha händerna i kallt vatten.. så sköönt. låter konstigt borde inte skriva sånt på bloggen menmen..



laast picture of me and Carlos :( dagen efter dog han :(


Sen har man ju lite bilder på lite småfulla  people som man tyckte varit kul att ta bilder på men det vågar man inte lägga in juu haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar