lördag 4 juni 2011

gårdagen ;o


igår så vaknade jag vid tio sen solade jag ngr timmar och åt
haha tyckte bara olle såg så kul ut :')
 sen vid elva tiden fixade jag mig för att åka t gvd för att vara med bästis IA som fyllde år så vi köpte mkt glass o lite presenter sen såg vi när andres och alla andra gvd-studenter gick balen :)
min fina tjej
 efter det åkte jag hem duschade sov en halv timme sen fixade jag mig för vi skulle till vmo på någon lokalfest Lokalfesten sög och vi var hungriga så vi gick till statoil och köpte mackor yoghurt vatten och godis på statoil så träffade vi lite folk som var jagade av ngr
asså hur fula kan vi bli?
...asså seriöst dessa killar hamnar alltid i trubbel ;o iaf sen möte vi upp lena o sen åkte vi t hp och var där t kl 6 på morgonen en av oss skämde ut sig riktigt mycket och vi hade roliga hattar på oss så jag skrattade :D
amme and the crew

naaw vilken liten sötboll

minnes-studen för carlos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar