tisdag 21 juni 2011

old friend

Heeeeeeeejsan :D
idag har jag jobbat ska berätta hur mina jobb-dagar ser ut så amme vet hur det e o sommarjobba
1. Jag kommer alltid lite tidigare till jobbet så jag hinner sitta med mina arbetskamrater och ta en kopp coco cream (som varm choklad fast godare) och snacka om de senaste nyheterna.
2. kvart i sju börjar jag och det är nu det jobbigaste kommer! att försöka hålla sig vaken (om det är super omöjligt är det OK att gå in i omklädningsrummet och sova i tio minuter se bara till att ingen ser dig!)
3. Vid halv tio så är det frukost och då blir man pigg och glad igen.
4.Tiden går väldigt snabbt och vid elva tar man en liten rast.
5. Sedan kl ett är det lunch
6.Två timmar senare slutar jag!
juste kl tre har man en rast också :)
Snackade innan med min gamla vise vän Emil som också är min livscoach han tyckte att jag skulle skära en melon på mitten och ta ena halvan och äta direkt så!
gott!!

Helgens inköp!
ett par fina rosa bunny öron!(bilden gör verkligen inte öronen rättvisa!)

ett snyggt överfallsalarm! VARNING! hur sugna ni än blir på att
veta hur högt 110 decibel är testa inte det låter tro mig!! 

Snyggt rosa lisebergs-sugrör kan användas till allt!

en snygg magnet och en snygg nyckelring för bara 80 kr!
Denna video är sämre än den första jag gjorde men tyckte ni skulle se hur våran sommar såg ut förra året :')






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar