torsdag 27 oktober 2011

ojoj, lite pinsamt vaah?


1. är i klass rummet och har körkortsteori ( är tjejen längst in på bilden). inser att jag måste gå en kvart tidigare( ska på dans), men jag vågar ju inte rikigt säga till läraren ( han  är hemsk).

2. äh, vad tusan.. Jag tar på mej jackan och packar ihop och tänker att jag ska gå fram och fråga honom. OBS! glöm inte att detta är mitt i genomgången på ngt vikigt inför hela gruppen :)

3. HELVETE!  jag vågar inte fråga inser jag här, men det är för sent att gå tillbaks till min plats. Apa också... står jag här lite.. ne, men herregud olivia, keep on walking!

4. Nu står jag en halv meter från läraren... han tittar inte på mej... RÅKAR ta ett steg för långt.. Hoppsan, nu var jag ute ur klassrummet :-D

5. vinkar lite till klassen som alla ser lite: WTF?!?! ut :O


Han blev tydligen sur sen HAHAH och höll kvar resten i övertid :-D omg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar