lördag 27 augusti 2011

hejsan det va inte igår!!

Just nu sitter jag och tittar på Harry Potter, tänkte berätta lite om vår resa i sthlm.
jag o amme på bussen med ischai

vi fick lite nya vänner
på lördagen gick jag o amme o storshoppa o
åt sushi
sen blev det glass
det var väldigt varmt

på kvällen åkte vi in till stan för att äta tapas

vi snackade om framtiden

we love tapas
dagen efter kom olle :D
vi hann bara äta lunch på espresso house innan vi åkte
till min farmor
på kvällen blev vi sugna på lite snacks så vi åkte och köpte
lite i våra mjukisdressar

på måndagen var vi i skärgården hos mina fastrar

där kunde vi se massa djur

olle älskade det

attention hoes

"Fota mig, fota mig!!!!" -Olivia Lundberg

amme ville med bli fotad

glada tjejer :D
olle trivs som carlos i vatten
på kvällen såg vi horrible bossees ASROLIG!

Tisdagen var det shopping som stod på schemat
ser lite retared ut
gick på gamla stan och såg en man som gjorde världens
största såpbubblor!!
olles vän

på kvällen såg vi mohombi (och jag fick en puss av han)
amme dansade med randoms
klassiska pyjjebilden

på onsdagen åt jag lunch med farmor och titta i lite affärer

under den här bilden har olle sin väska

här är den borta
på kvällen blev det grönan åååh ojj va roligt vi hade!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar